Droog


                                                         Leen Pil
       

                                                                       Droog

                                                   ik zag hoe bomen naar vogels staarden
                                                   een kopduel

                                                   hoe jij uit de lucht viel
                                                   precies in het midden van de corridor

                                                   als losse turf
                                                   op voortgesleepte stroken




Reacties

  1. hoe bomen naar de vogels staren; een kopduel; dat vind ik heel mooi!
    hoe jij uit de lucht viel; dat spreekt me heel erg aan; verrassend als het lijkt alsof iemand uit de lucht valt; maar misschien heb je het anders bedoeld toch lees ik deze laag erin( dat precies in het midden van de corridor en ook die laatste strofe; zo origineel) graag gelezen en opnieuw de reactie voor je neergezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nellie! Ik heb het gedicht ook graag gemaakt. Ik was onmiddellijk gefascineerd door die bomen op het dak in Berlijn. Ik wist toen nog niet dat ze me zouden inspireren.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts