Het Gezeefde Gedicht   juli-augustus 2014


Mijn gedicht Found in Translation werd door de redactie van Het Gezeefde Gedicht gezeefd voor de publicatie in juli & augustus 2014. 

Andere dichters 'in de zeef' in deze zomermaanden zijn Bruno Verleyen  -  Karin Dée  -  Shari Van Goethem  -  Gerard Scharn  -  Kris De Lameilleur 

www.hetgezeefdegedicht.be



                                                 Found in Translation

                                                 Hoe jij me logisch overzette in machinetaal,
                                                 me begreep, me bruikbaar maakte, niet
                                                 langer ambigu op deze schaal.

                                                 Hoe je mijn naam anders uitsprak
                                                 en ik mijn wapens inleverde. Als
                                                 in een rollenspel. If en else.

                                                 En toch. Wat bedenkelijk is, heeft minnaars.
                                                Je gaf me een tik en wilde bloemen.



Reacties

  1. van harte Leen; ik vind het zo heel erg mooi; dat had ik al gezegd he maar mag nog wel een keer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts