Ze wordt een heel groot meisje

                                                                           Foto Jan Maes


                                                                 Ze wordt een heel groot meisje

                                                                 Tuurlijk, het is een pubermeisje, al houd ik het
                                                                 op een kruising tussen mysterie en hier en daar

                                                                 een bloem die doorschiet op te grote voeten,
                                                                 half gewassen armen in de lucht. 
Limited edition. 

                                                                 Als ik haar neerzet.

                                                                 Het enige wat ze zegt is schat.
                                                                 Eating sweets will not make you sweeter.

                                                                 Wij probeerden het met
                                                                 Contents may cause temporary happiness.

                                                                 Of keken we niet goed?


Reacties

  1. wat een mooie foto; ik weet niet welke bloem het is maar het beeld lijkt ook op een ketting( misschien knoppen die nog moeten gaan bloeien) heel mooi!
    een origineel gedicht in dialoogvorm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een bloem die ik in mijn haar droeg op een retro-feestje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts