raamwerk

                                                          Foto Jan Maes

                                                
                                                            raamwerk

                                                            ik tel de vlekken op mijn vingers
                                                            de zwartingen en effen tinten
                                                            - een handvol straf –
                                                            en maak de kamer schoon

                                                           de haren van het vloerkleed trek ik glad
                                                           ik zet de borstels recht
                                                           de lagen op het rooster drogen
                                                           tot traliewerk en procedures

                                                           rond een verfblik




Reacties

  1. het beeld kan ik niet thuisbrengen(wat is het) maar je gedicht geeft me toch een beeld!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts