Millenniumoude vraag



                                                                        Leen Pil
            
                                                                    Millenniumoude vraag

                                                    waar ik vandaan kom zijn de dagen uit nat hout geboren

                                                    ik stel geen vragen als de lente niet ontluikt
                                                    ik drink en wacht


                                                    met elke slok been ik de zomer bij ik rook
                                                    de prijs is hoog


                                                    het jonge gras smaakt meer naar suiker op het einde
                                                    van de dag

Reacties

Populaire posts