wij, uitverkorenen


                                   Leen Pil


                                                               wij, uitverkorenen


                                                 hoe spel ik je naam leg ik het hout
                                                 opzij naast het skateboard loopt nog altijd                                                                                                                         zomer

                                                 we gaan de lucht in
                                                 hoe land je zonder brandstof of hebben we dit
                                                 al eerder eens gedaan

                                                 uitgesloten je bent mijn radarman
                                                 plaag me niet                                                
                                                 ik heb dit jaren niet gehoord


Reacties

Populaire posts